کاتالوگ سینک ظرفشویی اخوان

شرکت اخوان محصولات متنوعی تولید نموده که هر کدام دارای طرح و مدل متفاوتی است. سینک های ظرفشویی اخوان با بیش از ۵۰۰ مدل متنوع هر کدام را در دسته های خاصی قرار داده تا انتخاب برای مشتریان راحتتر صورت گیرد. در هر کدام از دسته ها تعدادی سینک ظرفشویی قرار گرفته که با توجه به نوع طراحی دارای اسم خاصی نیز میباشند. سینک های اخوان با توجه به کیفیت و تنوع بالا در بازار مشتریان بسیار زیادی به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید در اکثر سینک ها مدل s وجود دارد که در این مدل ها سینک فاقد جا مایع و سبد میوه شور میباشد.


کاتالوگ سینک های فانتزی اخوان

در این قسمت بیشترین تنوع در بخش سینک های فانتزی قرار دارد. سینک های فانتزی اخوان دارای ضخامت ورق بین ۰.۷ تا ۱ میلیمتر و عمق لگن ۱۸ تا ۲۳ سانتی متر را دارند. این دو گزینه از اصلی ترین نکات هنگام خرید سینک به شمار میرود و معمولا برای خانم ها بسیار مهم است، چرا که عمق لگن در قرار گیری ظروف و تسریع در امر شستشو کمک میکند.


شرکت آفتاب

سینک های سری R۳۰۰ اخوان

سینک هایی که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با ورق فوق کشش تولید شد اند در این کاتالوگ قراردارند. طراحان شرکت اخوان در این دسته سینک های فوق العاده کاربردی و شیک را طراحی کرده و به تولید رسیده است. در این دسته بر روی ۳ مدل از سینک ها جا اسکاچی تعبیه شده که کاربرد فوق العاده بالایی برای مصرف کننده دارد. 


شرکت آفتاب

سینک های سری R۷۰ اخوان

در سینک های سری R۷۰ اخوان شما زاویه ی لگن ۷۰ درجه را شاهد خواهید بود. این نوع سینک در دو نوع نصب روکار و توکار تولید شده که از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار میباشد.


شرکت آفتاب

سینک سری R۲۵ اخوان



شرکت آفتاب

سینک های باکسی اخوان


شرکت آفتاب

سینک سری R۱۶


شرکت آفتاب

سینک معمولی اخوان

سینک های معمولی اخوان در مقایسه با مابقی سینک های اخوان دارای ضخامت و عمق لگن کمتری میباشند در نتیجه از قیمت پایین تری برخوردار هستند. این سینک ها معمولا برای محل کار و مکان هایی که استفاده ی زیادی از سینک ندارند، مناسب است.


شرکت آفتاب